Bankfaglig medarbejder til brugersupport – brug 20-30 timer/ugen i vores skønne Service Desk

7000, Fredericia

Kunne du tænke dig et job hvor du er med til at gøre en forskel for kunder i hele landet?

Så bliv Customer Service Consultant hos Bankdata! Her kan du være med til at redde dagen, når kunder har udfordringer eller spørgsmål omkring brugen af bankers selvbetjeningsløsninger.

Bliv en del af vores Service Desk
På vores kontor i Fredericia sidder et team bestående af 2 fuldtids- og 8 deltidsmedarbejdere, der tilsammen bemander vores hotline for selvbetjeningssystemer. Vi besvarer dagligt en masse typer af spørgsmål, og guider kunderne igennem mange former for selvbetjeningsløsninger, bl.a. netbank og mobilbank.

Lige nu oplever vi fx mange spørgsmål omkring overgangen fra NemID til MitID. Her er det op til os – og dig – at vejlede kunderne gennem de forskellige trin i e-Boks og nøgleappen.

Bring dine ideer i spil
Vores succes beror på evnen til at skabe tryghed og glæde hos kunderne. For at sikre dette kigger vi ofte på, hvordan vi kan forbedre vores kommunikation og processer.

Det kan du få til at ske ved selv at tage initiativ til kreative løsninger – store som små.

Kom ind på og gå fra kontoret med et smil – hver dag
Alle 10 kolleger i teamet sidder på samme kontor og bruger de fleste arbejdstimer sammen. Derfor er godt humør og glæde vigtige for os.

“Teamet har faktisk lavet deres eget motto: Sammen når vi i mål. Det kan virkelig mærkes! Og så er humøret altid højt, når man træder ind på deres kontor,” - Rikke Kortegaard, Afdelingsleder i for Bankdata Service Desk.

Servicemindet og med en bankfaglig baggrund
God service er vigtigt for dig, og du kan bidrage med et godt humør, som smitter af på både kunder og kolleger. Du kan være yderst beskrivende og pædagogisk i din kommunikation og har al tålmodighed i verden – også hvis du skal gentage dig mere end to gange over for en kunde.

Du arbejder selvstændigt og er selvdreven, men også altid klar til at give en hånd med, hvis en kollega har brug for hjælp. Og så har du:

  • en baggrund i bankverdenen, fx en bankuddannelse eller erfaring som bankrådgiver eller lignende
  • mulighed for at arbejde ca. 20-30 timer om ugen, typisk i formiddagstimerne.

"Hej! Du har ringet til Bankdata. Hvad kan jeg hjælpe med?”

Lyder det godt i dine ører? Så send os din ansøgning og CV på linket forneden. Vi inviterer til samtaler løbende, så sørg for at ansøge hurtigst muligt. 

Har du spørgsmål til jobbet, så er du meget velkommen til at kontakte Rikke Kortegaard, Afdelingsleder for Bankdata Service Desk, på +45 7924 2030 eller rko@bankdata.dk.


Søg stillingen

 

Bankdata
Bankdata er ejet af 8 pengeinstitutter og er med sine godt 800 ansatte en af landets største IT-arbejdspladser. Vi tilbyder stor frihed i jobbet, personlige udviklingsmuligheder, en række personalemæssige goder og en løn, der matcher jobbet. Analyser viser, at vi har nogle af landets mest tilfredse medarbejdere, og du kan læse meget mere om, hvad nogle af dem siger om at arbejde hos Bankdata.