Økonomiassistent til Bankdata – tidsbegrænset ansættelse, 12 mdr.

Har du økonomisk overblik, og er du serviceminded af natur? Og vil du være en del af en mindre økonomiafdeling i en stor projektvirksomhed, som er med til at udvikle og forme fremtidens IT-værktøjer til bankverdenen? Så har du her chancen for at få gode og erfarne kolleger, der er klar til at dele deres store viden med dig, og byde dig velkommen til en hverdag der bygger på samarbejde og sammenhold.

Samarbejde og service i fokus
Du bliver en del af en velfungerende økonomiafdeling med domicil i Fredericia, og et aktivt team på 8 medarbejdere. Vi er en lille allround-afdeling, der sammen tackler de økonomiske og administrative opgaver, der hører hjemme i en projektvirksomhed. Som en servicefunktion for resten af organisationen har vi en bred kontaktflade, og du stortrives således med dagligt at tale med mange samt forskelligartede mennesker.

Helt konkret omfatter dette bl.a:

  • Kreditor styring
  • Rejseafregninger
  • Inden- og udenlandske betalinger
  • Kontering og bogføring af bilag
  • Afstemninger i forbindelse med måneds- og årsregnskab
  • Ad hoc opgaver

Selvkørende profil
Som person er du klar til at træde til, hvor det er nødvendigt. Du er struktureret og omhyggelig i din tilgang til opgaverne, og som en del af en projektvirksomhed er det vigtigt, at du evner at følge op og søge oplysninger. Du motiveres af at løse opgaverne i tæt samarbejde med dine kollegaer. Sidst, men ikke mindst, forestiller vi os, at du har:

  • En relevant regnskabsmæssig uddannelse
  • 5+ års erfaring fra en økonomi afdeling - gerne i en større organisation
  • Stærke Excel kompetencer
  • Gerne erfaring med Dynamics 365
  • Generel flair for IT

Interesseret?
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Afdelingsleder, Louise Godsk Østergaard på tlf. +45 5215 9744.

Send din ansøgning og dit CV allerede i dag via nedenstående link. Vi behandler ansøgninger løbende, så vent ikke for længe med at sende din. Forventet tiltrædelse hurtigst muligt.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Søg stillingen