2 studentermedhjælpere til Bankdatas HR-afdeling i Fredericia

Kunne du tænke dig at afprøve teorier og værktøjer fra din uddannelse i praksis og lære HR fra bunden?

Så tilbyder vi dig et studiejob, hvor du får en vigtig rolle i at understøtte og varetage de administrative opgaver i HR Operations.

”Vi lover dig, at du kommer til at lære en masse om HR-processer og -systemer og udvikle dine færdigheder. Og så bliver du en naturlig del af vores team, hvor vi sætter pris på din teoretiske viden,” fortæller HR-manager Lykke Schmidt.

Velkommen til HR Operations
Her varetager vi alle backoffice-funktioner inden for HR og sikrer alt fra korrekt medarbejderinformation til rekruttering og understøttelse af hele organisationen med gode værktøjer og processer. Vi er 5 kolleger, som står klar til at tage godt imod dig i et ambitiøst team, hvor vi sætter HR-barren højt. Og selvom vi er fordelt på lokationer i Fredericia og Silkeborg, har vi tæt sparring og samarbejde. Du vil få arbejdssted i Fredericia, hvor HR Operations har primær base.

Kobl praktik på din teori
Som vores nye studentermedhjælper får du et spændende indblik i HR som funktion og faglighed, herunder HR i en agil (Scrum og Kanban) kontekst med stort fokus på samarbejde. Samtidig får du mulighed for at få noget praktisk erfaring koblet på dit teoretiske fundament fra studiet. Du vil få en hel del ad hoc-opgaver og kommer bl.a. til at:

  • deltage i et projekt om implementeringen af vores nye HR-system, Talentsoft
  • besvare henvendelser i HR-postkassen
  • vedligeholde HR-stamdata, -forretningsgange, -politikker, -processer og vores medarbejderhåndbog samt sikre korrekt data til analyser
  • varetage kursusadministration af både interne og eksterne kursusaktiviteter
  • deltage i employer branding-aktiviteter på fx messer.

”Alt efter dine styrker og interesser får du lov til at spille ind i vores forskellige processer og opgaver,” slutter Lykke.

Ser du en fremtid inden for HR?
Du er enten i gang med sidste del af en relevant bachelor eller i starten af din kandidat – fx cand.merc. HRM, ITKO, cand.merc. strategy and organisation, cand.merc. information management eller lignende. Det vigtigste er, at du brænder for HR-fagligheden. Derudover ser vi gerne, at du interesserer dig for ét eller flere af følgende emner:

  • HR
  • employer branding
  • projektledelse
  • personalejura
  • digitalisering.

Du er god til at samarbejde og gør en dyd ud af at levere god service. Du skal være nysgerrig, for der sker en masse, og du har gåpåmod og tør byde ind på opgaver og lære nyt i en afvekslende arbejdsdag.

Interesseret?
Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte ansættende HR-manager Lykke Schmidt på +45 79 24 23 37. Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så søg allerede i dag.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Søg stillingen