Ambitiøs studentermedhjælper med finansiel interesse

Vil du arbejde i spændingsfeltet mellem bankforretning og it? Brænder du for at arbejde med afledte finansielle instrumenter, økonomi og finansiel lovgivning? Så er her en oplagt mulighed for at styrke dine kompetencer.

Vær med til at udvikle markedets bedste it-løsninger
Til vores afdeling Øen, Kapitalmarked & Regnskab på kontoret i Silkeborg søger vi en dygtig og engageret studentermedhjælper, der sammen med konsulenter fra Jyske Bank og it-udviklere i teamet er med til at udvikle de it-løsninger, som gør Jyske Bank i stand til at tilbyde deres kunder en af markedets bedste kapitalmarkedsløsninger.

Dine arbejdsopgaver bliver:

  • Behovsanalyse og kravspecifikation i tæt samarbejde med Jyske Bank
  • Test og kvalitetssikring
  • Dokumentation og kommunikation omkring de løsninger, der udvikles


Jobbet byder på mange spændende udfordringer både ud fra et forretningsmæssigt såvel som kvantitativt analytisk perspektiv, hvor du får mulighed for at omsætte teoretisk viden til praksis. Du vil indgå i tæt samarbejde med den øvrige konsulent i teamet, og du får ansvar for egne opgaver. Arbejdstiden vil i gennemsnit være to dage om ugen.

Bliv en del af et kompetent og engageret team
Du bliver en del af et team på otte kompetente og engagerede medarbejdere, der har ansvar for handel og afvikling af afledte, finansielle instrumenter, økonomi og overholdelse af finansiel lovgivning. Teamet står over for en række store, regulative krav (MiFID 2 og EMIR) og implementering af et nyt kapitalmarkedssystem fra Murex. Du kommer til at arbejde i et uhøjtideligt miljø, hvor ansvar, faglig dygtighed, personlig udvikling og initiativer er i højsæde.

Teknisk flair og finansiel interesse
Vi forventer, at du har omkring to år tilbage af en relevant økonomisk uddannelse (cand.merc., cand.scient.oecon, cand.oecon eller lignende), og at du har:

  • Interesse for afledte finansielle instrumenter, økonomi og finansiel lovgivning
  • Teknisk flair, så du kan forstå tekniske løsninger og nye produkter, som du i dagligdagen skal omsætte til praktiske løsninger
  • Føler dig hjemme i Office pakken
  • Har stiftet bekendtskab med SQL eller relationelle databaser

Aktiv medspiller med stort drive
For os er dine sociale færdigheder lige så vigtige som dine faglige kompetencer. Da du kommer til at arbejde sammen med både interne og eksterne samarbejdspartnere, er det afgørende, at du er imødekommende og god til at opbygge relationer.

Vi forventer, at du:

  • Har et ekstra gear, når det kræves for at løse opgaven
  • Arbejder løsningsorienteret og har let ved at sætte dig ind i nye problemstillinger
  • Evner at arbejde grundigt, selvstændigt og kan håndtere både ansvar og frie arbejdsrammer
  • Har et stort drive, er udadvendt, har gode samarbejdsevner og et godt humør, så du kan fungere som en aktiv medspiller i afdelingen
  • Forstår at bevare overblikket, når du løser flere parallelle opgaver på samme tid

Vil du vide mere eller søge jobbet?
Hvis du vil høre mere om jobbet, så kontakt afdelingsleder Troels H. Hansen på tlf. 79242433, e-mail thv@bankdata.dk eller konsulent Nichlas B. Nørgaard på tlf.78242567, e-mail nbn@bankdata.dk.

Hvis du vil være en del af holdet, så send din ansøgning hurtigst muligt, idet vi behandler ansøgningerne løbende.

Kort om Bankdata
Bankdata er en moderne it-virksomhed med 700 ansatte, der leverer totale it-løsninger til den finansielle sektor. Bankdata har hovedkontor i Fredericia med afdelinger i Silkeborg, Aarhus og Indien og er blandt Danmarks største finans-it virksomheder.

Søg stillingen

Medarbejderfordele

trekløver

Det er vigtigt for Bankdata at være en attraktiv arbejdsplads, hvor medarbejderne trives. Derfor tilbyder vi alle ansatte en lang række fordele og ekstra medarbejdertilbud.

Læs mere om medarbejderfordelene