Fredericia Håndboldkklub

Bankdata støtter lokale boldtalenter

Bankdata har indgået et nyt samarbejde med Fredericia Håndboldklub for at understøtte klubbens ambitioner om en oprykning, der kan være med til at sætte Fredericia på håndbold-landkortet igen.

“Fredericia Håndboldklub præsenterede mig for deres 2020-plan, som vi finder økonomisk fornuftig og sportslig interessant. Bankdata er en virksomhed i Fredericia med mange ansatte. Jeg er sikker på, at en klub som Fredericia Håndboldklub er med til at gøre byen mere attraktiv ”, siger Ove Vestergaard, adm. direktør i Bankdata.

Tror på byen og visionerne

Formand for Fredericia Håndboldklub, Bent Jensen, udtrykker også tilfredshed med det nye samarbejde:

"Det er en glæde, at Bankdata, der tidligere har været sponsor i Fredericia Håndboldklub igen er at finde blandt vores sponsorer. Det er vigtigt for os, at vi får virksomheder med, som vil byen og tror på vores visioner. ”

Støtter lokale initiativer

Bankdata støtter i forvejen fodboldklubben FC Fredericia og har en generel politik om at støtte lokale aktiviteter med særlig fokus på børn og unge.

”Det betyder voldsomt meget for en klub som FC Fredericia at have en så trofast og loyal samarbejdspartner som Bankdata. Vi har arbejdet sammen med Bankdata i rigtig mange år, og det er superfedt, at en stor virksomhed som Bankdata tager ansvar og er med til at løfte lokalområdet”, lyder det fra Kasper Findahl, salgschef i FC Fredericia.

Foto: Joan Barløse