Service og support

Der er ikke noget tilfældigt over Bankdatas Service & Support koncept. Det er bygget tæt op ad Service Management rammeværktøjet ITIL, og er en af branchens mest solide og velfunderede. Vi har faktisk fået en pris for konceptet.

Konceptet understøtter håndteringen af driften på Bankdata og den service, der er aftalt med medlemsbankerne.

Support til pengeinstituttets medarbejdere
Princippet er, at medlemmerne selv yder support til egne medarbejdere (first level), mens Bankdata tager sig af de opgaver, som bankerne ikke selv kan supportere (second level).

Hotline til netbank-kunder
Her ud over yder Bankdata hotline support direkte til netbank-kunderne hos en gruppe banker.

Det indebærer, at brugerne har let tilgang til support og, at Bankdata altid har fuldt overblik over alle sager, uanset hvor og hvornår de er kommet ind. Der arbejdes efter konkrete og let forståelige kvalitetsmål, som giver mulighed for hele tiden at overvåge kvaliteten og justere på den, hvis det vurderes nødvendigt.

Drift

3 tandhjul

Vi overvåger systemerne døgnet rundt og har en tilgængelighed på gennemsnitligt 99,9 %.

Læs mere om hvordan vi drifter vores løsninger

Udvikling af it, der giver værdi

værktøj

Bankdatas mål er at give vores ejere en merværdi, så de gennem øget konkurrencekraft og effektivitet står godt rustet til markedet.

Læs om udviklingsprojekterne

Idé- og forretningsudvikling

vand i pære

Kun gennem det gode samarbejde får vi udviklet lige det it, der er behov for.

Læs om vores forretningsudvikling